VRÁTENIE TOVARU
Ak ste sa rozhodli tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, môžete tak spraviť do 14 dní od doručenia balíka. Vrátenie akceptujeme len v prípade, že tovar nebol nijakým spôsobom poškodený. Musí byť v pôvodnom stave tak, ako ho kupujúci prevzal, aby bol jeho opätovný predaj možný. Internetový obchod www.jadrancoffee.sk nehradí náklady na vrátenie tovaru, tie uhrádza kupujúci.
Neporušený tovar vložte do krabice a odošlite spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru, ktorý si stiahnete :
Takisto nám ešte pred odoslaním balíčka pošlite e-mail s predmetom “VRÁTENIE TOVARU” na info@jadrancoffee.sk Do e-mailu len napíšte číslo objednávky a názov produktu, ktorý nám chcete vrátiť. Je to z dôvodu, aby sme sme mali prehľad o tovare, ktorý si želáte vrátiť.
Balík neposielajte na dobierku, lebo ho neprevezmeme a tak Vám môže prepadnúť nárok na vrátenie tovaru. Peniaze Vám vrátime na Vami uvedené číslo účtu (IBAN).
Tovar odošlite na adresu:
Jadran Coffee s.r.o.
Sabinovská 15
Prešov
080 01
REKLAMÁCIA TOVARU
Ak ste sa tovar rozhodli reklamovať, pošlite nám ho na nižšie uvedenú adresu spolu s reklamačným formulárom, ktorý si stiahnete :
Takisto nám ešte pred odoslaním balíčka pošlite e-mail s predmetom REKLAMÁCIA na info@jadrancoffee.sk Do e-mailu len napíšte číslo objednávky a názov produktu, ktorý nám posielate poštou na reklamáciu. Je to z dôvodu, aby sme sme mali prehľad o tovare, ktorý si želáte reklamovať.
Na vybavenie reklamácie máme 30 dní od doručenia zásielky. V prípade, že sa vada dá odstrániť, môžete požadovať odstránenie vady, teda opravu alebo výmenu tovaru za nový. Pokiaľ je vada neodstrániteľná, môžete požiadať o výmenu tovaru za nový alebo aj iný, alebo aj o vrátenie peňazí.
V prípade, že ste tovar poškodili nevhodnou manipuláciou, alebo bol jednoducho opotrebovaním zničený, Jadran Coffee s.r.o. nie je povinná reklamáciu akceptovať.
Rozhodnutie o reklamácii Vám zašleme poštou.
Záruka neplatí na vady, o ktorých bol zákazník pred kúpou informovaný.
Balík neposielajte na dobierku, lebo ho neprevezmeme. Peniaze Vám vrátime prevodom na bankový účet.
Reklamácie odošlite na adresu:
Jadran Coffee s.r.o.
Sabinovská 15
Prešov
080 01