Reklamácie a vrátenie tovaru

Premium Coffee Market

VRÁTENIE TOVARU

Ak ste sa rozhodli tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, môžete tak spraviť do 14 dní od doručenia balíka. Vrátenie akceptujeme len v prípade, že tovar nebol nijakým spôsobom poškodený. Musí byť v pôvodnom stave tak, ako ho kupujúci prevzal, aby bol jeho opätovný predaj možný. Internetový obchod www.jadrancoffee.sk nehradí náklady na vrátenie tovaru, tie uhrádza kupujúci.

Neporušený tovar vložte do krabice a odošlite spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru, ktorý si stiahnete :

Takisto nám ešte pred odoslaním balíčka pošlite e-mail s predmetom “VRÁTENIE TOVARU” na info@jadrancoffee.sk  Do e-mailu len napíšte číslo objednávky a názov produktu, ktorý nám chcete vrátiť. Je to z dôvodu, aby sme sme mali prehľad o tovare, ktorý si želáte vrátiť.

Balík neposielajte na dobierku, lebo ho neprevezmeme a tak Vám môže prepadnúť nárok na vrátenie tovaru. Peniaze Vám vrátime na Vami uvedené číslo účtu (IBAN).

Tovar odošlite na adresu:

Jadran Coffee s.r.o.

Sabinovská 15

Prešov

080 01

REKLAMÁCIA TOVARU

Ak ste sa tovar rozhodli reklamovať, pošlite nám ho na nižšie uvedenú adresu spolu s reklamačným formulárom, ktorý si stiahnete :

Takisto nám ešte pred odoslaním balíčka pošlite e-mail s predmetom REKLAMÁCIA na info@jadrancoffee.sk Do e-mailu len napíšte číslo objednávky a názov produktu, ktorý nám posielate poštou na reklamáciu. Je to z dôvodu, aby sme sme mali prehľad o tovare, ktorý si želáte reklamovať.

Na vybavenie reklamácie máme 30 dní od doručenia zásielky. V prípade, že sa vada dá odstrániť, môžete požadovať odstránenie vady, teda opravu alebo výmenu tovaru za nový. Pokiaľ je vada neodstrániteľná, môžete požiadať o výmenu tovaru za nový alebo aj iný, alebo aj o vrátenie peňazí.

V prípade, že ste tovar poškodili nevhodnou manipuláciou, alebo bol jednoducho opotrebovaním zničený, Jadran Coffee s.r.o. nie je povinná reklamáciu akceptovať.

Rozhodnutie o reklamácii Vám zašleme poštou.

Záruka neplatí na vady, o ktorých bol zákazník pred kúpou informovaný.

Balík neposielajte na dobierku, lebo ho neprevezmeme. Peniaze Vám vrátime prevodom na bankový účet.

Reklamácie odošlite na adresu:

Jadran Coffee s.r.o.

Sabinovská 15

Prešov

080 01

Hore